Om

Funk-It Aps

Funk-It er ikke et aktivt firma for tiden.

Speciale inden for Microsoft Dynamic CRM, Integrationer og customiseringer,

samt udvikling af special moduler til løsning af kunde specifikke problem stillinger.

 

 

Microsoft Dynamic CRM 2013

 

Konfigurér kun CRM en gang, men brug løsningen på alle dine enheder.

 

I fortalte os, at I ønsker en samlet platform til alle jeres kundedata, og ikke en serie af enkeltstående apps.

 

Så vi har taget en anderledes tilgang til det mobile.

Microsoft Dynamics CRM 2013 har indbygget al funktionalitet på både iOS og Windows 8.

Og du behøver kun at konfigurere en gang for at få det.

 

Download gratis prøve version her

 

  • Få styr på dine kunde data.
  • Få styr på dine salgsmulighedder.
  • Få styr på dine service aftaler.
  • Få øget salget gennem tilfredse kunder.
  • Let adgang til sociale medier.
  • Direkte links til Lync og andre telefon systemer.
  • Indbygget integration til Bing Maps.
  • Kan udbygges til at bruge Google Maps istedet.
  • Du kan på Market Place finde og instalere diverse kunde tilpasninger som kan hjælpe dig til at få er succesfuld forretning og tilfredse kunder og medarbejdere.
  • Mulighed for integration direkte til Sharepoint så du kan gemme alle dine dokumenter her.
  • Mulighed for at styre udsendelse af marketing materiale.
  • Mulighed for at lave kundetilpassede kampagner og opfølgning på events mm.

Scribe Insight og Scribe Online til integration.

 

Har du andre systemet og ønsker at integrere til disse kan du med fordel gøre brug af produktet Scribe Insight.

 

I produktet er der mulighed for at opsætte

integrationer som lytter på ændringer i Microsoft Dynamic CRM og kan syncronisere disse ændringer til andre systemer.

 

Ligeledes kan Microsoft Dynamic CRM oplysninger blive opdateret fra såvel interne som eksterne systemer.

 

Se mere her.

 

 

 

 

Det er også nemt at udvikle egne services og schedulerede tasks som automatisk sørger for at vedligeholde dine data.

Det kan være at hente valutakurser, opdatere virksomheder fra offentlige registre.

Hente ejendoms og adresse informationer.

Hente geodata mm.

 

Aftale om grunddata

 

Regeringen, Kommunernes Landsforening og Danske Regioner har indgået en aftale om grunddata.

 

Over de næste fire år (frem til og med 2016) vil staten rydde op i

og forbedre flere registre med centrale offentlige data.

Samtidig bliver data i registrene gjort frie og gratis

tilgængelige for alle – også virksomheder og borgere.

Det betyder færre udgifter til administration, og det vil

give den offentlige sektor effektiviseringsgevinster

for godt en kvart milliard kroner.

Borgerne slipper for at give det offentlige de samme oplysninger flere gange.

Samtidig skaber åbne data nye og bedre muligheder

for vækst i det private erhvervsliv.

 

 

Aftalen indeholder:

 

  • På ejendomsområdet forbedres registrene, således at oplysninger og ejendomme og bygninger samt disses ejerforhold registreres i de autoritative registre på ejendomsområdet på en ensartet måde.
  • å adresseområdet etableres en sammenhængende infrastruktur, og datagrundlaget forbedres, så det sikres, at data om adresser, stednavne og administrative enheder stilles til rådighed for alle på en effektiv måde.
  • På vandforvaltningsområdet etableres et landsdækkende fællesoffentligt grunddatasæt for vandløb.
  • På geodataområdet gives der fri adgang til geografiske data for alle, og frem mod ØA2014 drøftes behovet for en mere effektiv og forpligtende model for vedligeholdelse af geodata.
  • På virksomhedsområdet forbedres datagrundlaget i CVR-registeret, og der gives fri adgang til CVR-og selskabsdata for alle.
  • Der etableres en fælles distribution af grunddata gennem en fællesoffentlig infrastrukturkomponent (datafordeler), der sikrer mere effektiv og billigere distribution af grunddata. Udviklingen af den fællesoffentlige datafordeler samordnes med den fælleskommunale serviceplatform med henblik på at sikre genbrug og fælles udvikling af relevante komponenter.

     

Copyright © All Rights Reserved